wtorek, 27 lutego 2018

Dzięki za 1 mln odsłon!


<<< Post ukazał się 2 lutego 2014 roku >>>



To jeszcze nie nowa notka z serii „W cieniu Upiornej Armii (Nowe przygody Naruto)”, a jedynie skromne zaznaczenie ważnego w historii tego bloga wydarzenia. Musiało minąć 6 lat, żebym doczekał się takiego wyniku. Dattebayo! Cieszę się, że jeszcze ktokolwiek tu zagląda i czyta wszystko lub tylko jakąś część z tego, co tu wstawiłem. To daje mi poczucie, że dalsze ciągnięcie tej opowieści ma jakiś sens. Czasem, gdy przez dłuższy czas nie widuję nowych komci, zaczynam zastanawiać się nad porzuceniem pisania… lecz moja pasja pisania zwykle wygrywa nad tą decyzją i wkrótce powracam do przerwanej pracy nad nową notką. W takim razie, zaraz pewnie spytacie, kiedy zamierzam opublikować odcinek 232? Odpowiedź na to pytanie jest trudniejsza do sformułowania, niż kiedykolwiek wcześniej. Obecnie z przyczyn zupełnie nie ode mnie zależnych tworzenie nowego rozdziału stanęło w miejscu i nie wiem, kiedy się to może zmienić…


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających niniejszego bloga i proszę o cierpliwość. Bądźcie wytrwali, a w końcu zostaniecie nagrodzeni. Mam przynajmniej taką nadzieję, że to, co tu wstawię – kiedyś tam – przypadnie wam do gustu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz